Stellenbeschreibung Zeit für Veränderungen – Zeit für einen neuen Job! Sie sind Project Manager und auf der Suche nach einer neuen beruflichen Herausforderung in München? Unser Tochterunternehmen
manager zu unserem Auftraggeber, einem Telekommunikationsunternehmen in Bonn. Bewerben Sie sich gleich online! Weil gute Leute zu uns kommen. Wir legen Wert auf Chancengleichheit und begrüßen die Bewerbung
Stellenbeschreibung Sie sind Project Manager und verfügen bereits über erste Erfahrung im Umgang mit ERP-Systemen? Sie wünschen sich eine neue abwechslungsreiche Aufgabe
mit dem Product Manager Service zusammen, um Zielvorgaben und -erreichbarkeit abzustimmen und sicherzustellen, dass die Ziele erreicht werden. Service-Verträge, Angebote & Projekte Du unterstützt
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
für alle "Drittmarkt-Kunden" in Zusammenarbeit mit dem Vendor Manager Analyse und Identifikation von Maßnahmen zu Effizienzen, Potentialen usw., Umsetzung von Projektveränderungen innerhalb der Organisation Steuerung
Short-Term Manager" (m/f/d). Your tasks: Managing the global aircraft delivery schedule with the aim to timely provide customers with reliable aircraft delivery dates Establishing aircraft delivery
We are looking for a Facilities Manager for our Integrated Facility Management business line. About JLL – We’re JLL—a leading professional services and investment management firm specializing
Stellenbeschreibung Take off with us! We offer exciting projects at our renowned customer Airbus Aerostructures and we are looking for a motivated employee for the position "Work Package Manager
Stellenbeschreibung Take off with us! We offer exciting projects at our renowned customer Airbus Helicopters and we are looking for a motivated employee for the position "TechData Manager" (m/f
Stellenbeschreibung Take off with us! We offer exciting projects at our renowned customer and we are looking for a motivated employee for the position "Configuration & Documentation Manager" (m
Stellenbeschreibung For our client Airbus Operation in Hamburg, we are looking for a Data Analyst & Automation Manager (d/f/m) for a temporary position as soon as possible. If suitable, there is the
Short-Term Manager" (m/f/d). Your tasks: Managing the global aircraft delivery schedule with the aim to timely provide customers with reliable aircraft delivery dates Establishing aircraft delivery
- und Steuerungstechnik-Branche wird aktuell ein Project Manager für elektrische Antriebe und Motoren am Standort Biberach gesucht. Auf Sie wartet eine attraktive Festanstellung direkt beim Kunden. Bewerben
Program Manager (m/w/d) Wing & Empenage Aufgrund der umfassenden Erfahrung im deutschen Arbeitsmarkt, vertrauen namhafte und zukunftsstarke Unternehmen seit 30 Jahren dem Personalservice der expertum
possible. Your Role You will implement in alignment with line manager and relevant stakeholders regulatory solutions for the assigned product assortment Contribute keeping products and supporting
possible in Mannheim. Your Role Manage DACH financial result according to the accounting standards Monitor and follow-up on the DACH performance and deviations and drive corrective actions where
Service & Solutions Manager - New Business Concepts To secure future growth and to reach higher level of efficiencies Tork needs to invest in evolving our Go-to-Market through new business
communication, negotiation and presentation skillsDetailed knowledge of Grid Connection technologyProven ability to develop and manage customer relationshipsCommercial experienceExperience with tendering
Contract Manager (m/f/d) Experts. Talents. Personalities. Empower Innovation: Your Chance to Lead in Pioneering Engineering Projects! For our globally significant industrial partner, we are
• Experience in Vacuum industry will be an added advantage • Ability to effectively manage customer base, have direct contact with customer and/or sales offices alike • Well versed in SAP • Proficient
HR Manager (m/w/d) Unser Kunde, ein international führendes Unternehmen in der Entwicklung und Produktion hochwertiger technischer Lösungen, sucht aktuell nach Verstärkung für sein Team
new office at Südkreuz in Berlin, we manage our sales and distribution as well as the advancement of our services. Releases new energy - your commitment: Dynamic Full-Stack Development Take the
COMPANY Do you have the market insight to realize the potential for SimHerd? Foodjob Nordic is looking for a Business Development Manager for SimHerd. SimHerd A/S creates value for farmers through
test cases (dynamic testing) and check and assess test results and manage defects Provide expert advice, training and technical assistance Contribute to employees’ professional development
develop the team resources. As a Service Owner and Recovery Manager, you will need to ensure all agreed targets and Service Level Agreements are met and emergency incidents are managed and resolved within
production line. May include some people management and reporting requirements. Responsible for the operation of a section within the Manufacturing function, supporting the Manager with the day-to-day
will affect the Company’s success. Ensure that Health, Safety & Environmental requirements are adhered to. Help implement & manage continuous improvement principals by highlighting deficiencies and recommending
to the table! About JLL – For over 200 years, JLL (NYSE: JLL), a leading global commercial real estate and investment management company, has helped clients buy, build, occupy, manage and invest
the Furniture Solutions business across all our Tetris countries. We are looking for a Business Manager for our new Furniture Solutions department based in Berlin, Frankfurt, Munich or Dusseldorf
procurement management for technical services. You’ll contribute to hitting financial targets and other goals set by the senior facilities manager, achieving key performance indicators, and meeting service
you bring to the table! About JLL – For over 200 years, JLL (NYSE: JLL), a leading global commercial real estate and investment management company, has helped clients buy, build, occupy, manage
and investment management company, has helped clients buy, build, occupy, manage and invest in a variety of commercial, industrial, hotel, residential and retail properties. A Fortune 500® company with
We currently have an excellent opportunity for a Facilities Manager (m/f/d) to join the Integrated Facilities Management business line in Munich. Facilities Manager(m/w/d) Your tasks
. Manage and optimize SQL databases such as SQL Server and PostgreSQL. Develop and maintain AWS based cloud components leveraging the full capabilities of the platform including Lambdas, IoT Core
advancements at SCHOTTSupport SCHOTT business units via technical consulting, customer interaction, and evolutionary product development Project ManagementLead cross-functional teams, plan and manage resources
of a development environment with the diligence required for QM processes You maintain and develop the R&D QMS and ensure compliance You manage the R&D CAPA process and perform internal audits acc
-makers about the capabilities and advancements at SCHOTT to develop and capitalize on potential revenue opportunities Project Management Lead and serve cross-functional global teams, plan and manage